En grafisk profil innehåller riktlinjer för hur din visuella identitet ska se ut. Det i sin tur ger en röd tråd som stärker ditt varumärke. Ett enhetligt utseende ger ett professionellt intryck och skapar förtroende.
Konsekvens är nyckeln till ett starkt varumärke. Ett varumärke som känns igen säljer bättre än ett som spretar.
* Om du inte redan har en logotyp ingår att jag gör en textbaserad logotyp. Önskemål om annan logotyp, t.ex. med någon form av symbol/bild endast på förfrågan. Extra kostnad kan då tillkomma.
Tidsåtgång: 2 veckor
Pris från 12 000 kr exkl. moms
Du bokar antingen en konsultationstid där vi ses på Zoom och går igenom ditt varumärke, eventuella utmaningar och vad du har för mål och tankar. Eller så fyller du i ansökan om du hellre tar det skriftligt.
Arbetet med att sammanställa din grafiska profil påbörjas.
Du kommer få förslag och möjlighet att lämna feedback.
Tveka då inte att höra av dig!
Tar du det hellre skriftligt? Då kan du göra det HÄR
Innehar F-skatt